Берое представи новия си екип за сезон 2018/19. Той отново е с уникален дизайн, изработен специално за клуба и е от немския производител на спортни стоки Uhlsport, който ще бъде партньор на клуба и през този сезон. Титулярният екип е в традиционното зелено, вторият екип е бял, а третият избор е в графит.

През този сезон клубът обръща специално внимание на едни от най-старите реликви в града. Като посланик на града „Берое“ иска да популяризира археологическите находки на Стара Загора от световно значение и спомогне за развитието на туризма. 

Берое и градът са неразривно свързани, като и тази година трите фланелки са създадени с духа нa 8000-годишна Стара Загора. Шарките пресъздават линиите на едни от най-старите реликви в града, които се съхраняват в музей „Неолитни жилища“.

Над имената на футболистите Берое прави специален реверанс към феновете си. Във фланелката е вграден трибагреник и слоганът „С България в сърцата“, който феновете на Берое показаха в един мачовете на тима в европейските клубни турнири. Тогава, когато „зелени“ сърца от цяла Европа подкрепиха любимия си отбор.

От вътрешната страна на новата фланелка „Берое“ отбелязва едно предстоящо събитие и юбилей – 60 години от откриването на стадион „Берое“. На 4 април 1959 г., след тежки перипетии и много доброволен труд, с неоценимата помощ на ген. Делчо Делчев стадион „Берое“ е открит пред 20 000 души в двубой срещу ЦДНА. Стадионът тогава представлява модерен за времето си физкултурен комплекс със затревен терен , лекоатлетическа писта, спортна зала и добре обзаведени съоръжения. Реконструкцията със сегашната архитектура е направена по-късно.

Играчите ще облекат за пръв път новия екип по време на първия двубой от новия сезон на Първа професионална лига срещу Славия в София. Срещата е на 22 юли от 18:30 ч. на Националния стадион „Васил Левски“.

Символ, родолюбие, традиция и дух – това е новата фланелка на Берое.